MENJADOR ESCOLARL'ACOLLIDA MATINAL
monitores1415

El menjador escolar és un servei que s’ofereix a tots els alumnes del centre. L’espai on està ubicat és un lloc molt agradable i amb bona lluminositat, al costat del menjador està situada la cuina i el rebost.

El menjador té una capacitat màxima per 60 persones, és per això que es fan dos torns: de 12:00 a 13:00 hores pels alumnes d’E. Infantil i de 13:00 a 14:00 hores pels alumnes d’E. Primària.

L’empresa encarregada de portar la gestió del menjador és Paladarines. Juntament amb el catering, també són els responsables de la contractació i la formació del monitoratge.

A l’inici del curs de cada curs escolar l’empresa Paladarines presenta el seu projecte educatiu, destacant del mateix les activitats per treballar l’educació del lleure i la higiene i els bons hàbits en el menjar.

El preu del menjador escolar durant el curs 2016-2017 és el següent:

• Alumnes fixes: el preu del menú és de 6,10€.
  • Alumnes esporàdics: el preu del menú és de 6,70€.

Personal del servei de cuina del mejador: Ana, Adelina (Coordinadora), Rosario, Manoli i Feli.

Podeu trobar més informaió i les activitats que es fan en en menjador de l’escola en el bloc del menjador.

Full d´inscripció Normes d’organització i funcionament

Recomanacions per a una dieta sana Dieta astringent

Menú de maig 2016

Menú de juny 2016

L’ACOLLIDA MATINAL

rosarioL’acollida matinal és un servei que l’escola ofereix a les famílies que tenen dificultats per poder deixar els/les seus/ves fills/es a l’hora d’entrada al centre (les 9 del matí).
rosario
L’hora d’inici de l’activitat no és fixa, tot i que la majoria dels alumnes comencen a les 8 del matí, en casos excepcionals, l’hora d’inici es pot avançar amb un acord previ entre la família i la monitora encarregada de l’acollida.

En aquesta estona els/les nens/es poden portar i prendre el desdejuni si la família ho comunica a la monitora.

La informació sobre els preus us la poden oferir en l’AMPA de l’escola. L’adreça de contacte és ampalaguardia@hotmail.com.

Rosario, monitora del servei d’acollida.