MENJADOR ESCOLARL'ACOLLIDA MATINAL
monitores1415

El menjador escolar és un servei que s’ofereix a tots els alumnes del centre. L’espai on està ubicat és un lloc molt agradable i amb bona lluminositat, al costat del menjador està situada la cuina i el rebost.

El menjador té una capacitat màxima per 60 persones, és per això que es fan dos torns: de 12:00 a 13:00 hores pels alumnes d’E. Infantil i de 13:00 a 14:00 hores pels alumnes d’E. Primària.

L’empresa encarregada de portar la gestió del menjador és Paladarines. Juntament amb el catering, també són els responsables de la contractació i la formació del monitoratge.

A l’inici del curs de cada curs escolar l’empresa Paladarines presenta el seu projecte educatiu, destacant del mateix les activitats per treballar l’educació del lleure i la higiene i els bons hàbits en el menjar.

El preu del menjador escolar durant el curs 2016-2017 és el següent:

• Alumnes fixes: el preu del menú és de 6,20€.
  • Alumnes esporàdics: el preu del menú és de 6,70€.

Personal del servei de cuina del mejador: Ana, Adelina (Coordinadora), Rosario, Manoli i Feli.

Podeu trobar més informació al web de Paladarines.

Menú de novembre Menú de novembre sense carn Menú de novembre sense porc

Menú de desembre Menú de desembre sense carn  Menú de desembre sense porc

L’ACOLLIDA MATINAL

rosarioL’acollida matinal és un servei que l’escola ofereix a les famílies que tenen dificultats per poder deixar els/les seus/ves fills/es a l’hora d’entrada al centre (les 9 del matí).
rosario
L’hora d’inici de l’activitat no és fixa, tot i que la majoria dels alumnes comencen a les 8 del matí, en casos excepcionals, l’hora d’inici es pot avançar amb un acord previ entre la família i la monitora encarregada de l’acollida.

En aquesta estona els/les nens/es poden portar i prendre el desdejuni si la família ho comunica a la monitora.

La informació sobre els preus us la poden oferir en l’AMPA de l’escola. L’adreça de contacte és ampalaguardia@hotmail.com.

Rosario, monitora del servei d’acollida.