Jornada de la tecnologia

El passat dia 7 d’abril vàrem realitzar a l’escola la primera Jornada de la tecnologia, en la qual i durant tot el matí els alumnes van estar participant en diferents tallers de temàtica tecnològica variada. La idea va sorgir, a proposta dels alumnes, en les reunions de delegats i l’equip directiu. Van participar tots els alumnes de l’¡escola i van gaudir molt de l’activitat.

Els tallers que varen realitzar podem destacar un taller de programació amb code, taller de confecció de pel·lícules amb lego, jocs amb Plaustation 4, Karaoke , jocs d’ordinador, jocs amb la Wii, taller de robòtic a amb Lego Wedo, jocs de mecano i Nintendo amb Mario cars. Va ser una jornada molt profitosa i  el alumnes van aprendre molt amb tots aquests tallars.

Àlbum de fotos de la Jornada de la tecnologia

Posted in Educació infantil, Educació primària, General.