El Tió arriba a l’escola!

Com sabeu, el Nadal s’apropa i… el  Tió ja ha arribat a la nostra escola!

Dimecres 5 de desembre, al arribar a l’escola, algunes mestres i alguns nens i nenes els hi va semblar que alguna cosa es movia al bosc i van escoltar algun sorollet. Així que els nens i nenes de P3, P4, P5 i 1r, vam decidir anar plegats a veure si veiem al  Tió.

No us creieu que va ser fàcil. Vam haver de donar unes voltes pel bosquet de l’escola, però finalment, darrera d’un arbust… allà es veia la barretina vermella del  Tió que havia baixat de la muntanya fins a la nostra escola per acompanyar-nos aquest Nadal.

Així que tots plegats vam anar fins al porxo, vam seure, i vam estar parlant que havíem de fer per cuidar-lo. També algun nen va explicar que quan arribés Nadal, podríem anar a picar el Tió un dia i ens cagaria xocolatines.

Ara només ens queda donar-li de menjar cada dia i esperar a poder cantar-li la cançó i fer-lo cagar xocolatines. Quina emoció!

Clica aquí per veure les fotos.

Posted in Cicle Inicial, Educació infantil, Festes, Uncategorized and tagged , .